lørdag den 26. august 2017

Årets kniple- og orkisdag

Idag er årets kniple- og orkis dag.

Der har været arrangementer over hele landet nogle kun med knipling andre kun med orkis.
Der har også steder med begge dele.

Dagen handler om at skabe opmærksomhed om disse 2 smukke håndarbejder.

Jeg har været på Taastrup bibliotek og orkere.

Et par hyggelige timer. Jeg har fået startet op på en nisse. Der er pillet op undervejs. Jeg er ikke så god til at orkere ude. Jeg glemmer at følge mønstret eller se hvor jeg er.



2 kommentarer:

  1. Orkis er meget smukt, men jeg har ingen anelse om, hvordan man gør ;-) Hvor ville det være flot på et julebord med sådan en nisse ved hver kuvert - men tænker de er svære at lave. Ha en god søndag :-)

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry