tirsdag den 4. juli 2017

Poseholder

Siden slutningen af december har der været en poseholder på min to-do liste.

Vi har en til store poser og manglede en til de små, som har ligget i en bunke.

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at sy den. Den tager ikke lang tid at lave



Opskrift: Lag din egen poseholder af Ida Røssland. Opskriften er gratis og findes her
Stof: Rosa bomuld med pink små blomster fra Stof & Stil.
Størrelse: 57 cm fra top til bund
Forbrug: 50 g
Bemærkninger: Ingen. Jeg har fulgt opskriften. Stoffet var indkøbt til formålet.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den smart -- god idé!

    SvarSlet
  2. Rigtig god idé. Jeg har syet mig en poseholder og det gik utrolig hurtigt. Tak for tip og link :)

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry