tirsdag den 14. februar 2017

Glædelig valentinsdag

Nu ved jeg jo ikke om du fejre valentinsdag. Jeg gør. Jeg synes det er hyggeligt.

Der sker ikke det store. En lille ting til hver af pigene og en hjemmelavet lille gave til min mor.

I år er det Hama mini perlerne jeg har haft gang i. Jeg trænger til forår.


Halvdelen af blomsterne er pakket i en lille pakke til min mor sammen med lidt chololade.

De andre hænger på min troldegren som står i vase i køkkenet.


Opskrift: Blomsterne er fundet i et af Hamas opskrift hæfter. Jeg har glemt hvilket
Perler: Hama mini perler
Forbrug: 17 g
Størrelse: 5 cm bred og 6 cm høj 
Bemærkninger: De 5 er til min mor og de andre 5 beholder jeg selv

2 kommentarer:

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry