onsdag den 8. februar 2017

Geilsk mystery kal clue 8

Endelig blev clue 8 færdig.

Der var meget at strikke. 8. og sidste mønster kom på og der er blevet strikket lige op.

Jeg mangler at strikke 28 pinde i forhold til mønstret, men jeg løb tør for garn.

Jeg har købt garnet som et kit, da det ikke er en type garn jeg normalt bruger.
Jeg synes ofte at jeg har for lidt garn, når jeg køber kits hos Geilsk.
Jeg tror det er min strikkefasthed som er problemet. Jeg har ikke samme fasthed gennem et helt projekt.

Til sjalet har jeg ikke lavet en strikkeprøve. Det gør jeg aldrig til sjaler. De manglende pinde kan ikke ses og det har heller ikke nogen betydning for størrelsen. Det bliver rigeligt stort.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry