onsdag den 25. januar 2017

Stof og garn ind på lageret

Et par søde kreative damer jeg kender har ryddet op i deres lager af kreative materialer.

Det er så svært ikke at lade sig friste.

Jeg prøvede virkelig hårdt for ikke at få noget med hjem, men jeg ikke helt modstå fristelsen.


Det røde er aida stof til at brodere på. Ideen er at lave til og fra kort til jul.

De øvrige stoffer er af forskellig længe og bredde. Jeg tænker det er godt til små tasker og punge.

Garnet har nogle smukke lyserøde og lilla farver. Planen er at lave det om til et sjal eller tørklæde.

Hvornår planerne udføres er uvist. Jeg har lige nu andre ting jeg hellere vil lave færdige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry