onsdag den 11. januar 2017

De sødeste juletræer

Du må selv bestemme om du synes jeg er forsent ude med julepynten eller om jeg bare er i god tid.

I december havde jeg brug for et projekt, som ikke fyldte noget. Det skulle kunne være i den lille selskabstaske til forskellige arrangementer. Nu strikker jeg sjældent, når jeg er ude. Jeg har ofte travlt med så meget andet. Men ventetid og transporttid, hvor jeg ikke selv er chaufføren skal udnyttes til strik.

Jeg har fået strikket 4 grønne juletræer.


Opskrift: De sødeste juletræer af Charlotte Kaae (Knitting by kaae)
Garn: Jeans fra Bumbo (80% akryl, 20 % uld) og Star Dust metallic yarn
Pind: 4,00
Forbrug: Til alle 4 træer er der brugt 25 g garn
Størrelse: bunden er 10 cm, Højden er 15 cm
Bemærkninger: Det ene beholder jeg selv, resten kommer i gavekassen

1 kommentar:

  1. Du er da selvfølgelig i god tid :-) Hvor er de fine :-)

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry