lørdag den 3. september 2016

Garnshopping

Jeg har igen igen været på garnshopping.

Det går den forkerte vej med nedbringelse af lageret. Det stiger. Avs ikke godt.

Det sorte garn er til et orkisprojekt.

Det øvrige garn er magen til det jeg købte i sommerferien, Det er til et halsrør.
Jeg er igang med det jeg købte ind til i sommers, men garnet rækker ikke, som jeg gerne vil have det.

Nu strikker jeg det første færdigt og istedet for planlagte farveskift bliver det "skift farve, når der ikke er mere tilbage i nøglet".

Jeg har også købt bogen Hækl din egen campingtur.
Jeg har endnu ikke prøvet nogle af opskrifterne, Jeg har læst meget i bogen og nær studeret flere af siderne. Om jeg nogensinde får lavet noget fra den vil tiden vise. Jeg synes ideerne i bogen er gode og sjove.




2 kommentarer:

  1. Lyder til at der er en masse gode krea timer forude 😊

    SvarSlet
  2. Man kan jo blive fristet, og altså, du har jo købt garnet med et projekt for øje ;-)

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry