lørdag den 2. april 2016

The Meadow

Drops Design har sat gang i The Meadow - Mystery Blanket CAL

Jeg havde ikke selv set det, men blev inspireret af andre til at deltage. Man tilmelder sig nyhedsbrevet og så er man med. Der kommer en mail med opskriften. Det bliver også lagt op på deres hjemmeside.

Jeg er ikke sikker på hvor langt jeg når. Det kører over 18 uger, så jeg håber jeg kan følge med hele vejen. Kommer tit bagud på sådanne projekter og så mister jeg interessen.


Et så stort projekt kræver garn. Har ikke så meget bomuldsgarn i hver farve. Orginal garnet er Drops You 7. Da garnet er på tilbud har jeg valgt det. Jeg har købt lidt ekstra. Hellere for meget end for lidt. Det som bliver i overskud kan bruges til klude.

Jeg har også købt nogle pinde. Jeg har længe gerne ville prøve Knit Pro karbonz og Cubics pindene af. Testen af pindene bliver ikke lige nu. Har gang i alt for mange projekter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry