torsdag den 17. september 2015

Ta-da # 3 kuffertmærke

Jeg har besluttet at sy de kuffertmærker vi skal bruge.

Dette er det første af 4. Min mor har fået det i fødselsdagsgave.


Fakta:
Opskrift : DIY fra En kreativ verden
Stof        : En rest fra vores gardiner
Størrelse: Måler ca. 8 * 10 cm uden hank
Forbrug : Jeg har brugt 9 gram stof og filt.
Bemærkninger: Min mor blev meget glad for sit mærke.
På det grønne papir står både hendes adresse, så hun ikke selv skal skrive.
Nu skal hun så bare købe en rejse så det kan blive brugt.

Færdig arbejde nr. 14.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint :) jeg har også været tæt på at prøve den vejledning, bare fordi den var så genial, men uden rejse har det endnu ikke været nødvendigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi skal desværre heller ikke ud at rejse. De er gode at have på sports tasker så er de let at kende fra de andres sorte tasker.

      Slet
  2. Hvor er det bare flot - sikke en god gaveidé :-) Tror jeg vil prøve at lave sådan nogle også...engang når der liiige blive tid ;-)

    SvarSlet
  3. God ide -- og god ide, at gi' videre :-)

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry