onsdag den 22. juli 2015

F.O # 12 Harlekinshåndklæde

Endelig er mit juleharlekinshåndklæde færdigt.
Det har ligget ude i bilen længe. Klar til kø på motorvejen og til ventetid når jeg henter børn til sport.

Jeg trængte til et nyt projekt. Så det er kommet ind og blevet gjort færdigt.

Det var tiltænkt som gave. Det ender i mit håndklædeskab. Jeg vil selv have det og orker ikke at lave et mere.


Fakta:
Opskrift:          Juleharlekinshåndklæde fundet her hos tichtach
Garn:                Bomuldsgarn fra Stof og Stil
Pind:                 3 mm
Garnforbrug:    113 g
Bemærkninger: Nemt at gå til. Lavet i stangmasker og luftmasker.

1 kommentar:

  1. Det er også flot, så jeg kan godt forstå, at du gerne selv vil beholde det. Det tager også et pænt stykke tid at hækle det.

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry