onsdag den 31. december 2014

Farvel 2014

Årets sidste dag og tid til at gøre status over året.

Da 2014 begyndte havde jeg nogle kreative ønsker for året.
Ingen af disse blev indfriet. 2014 blev ikke som jeg havde drømt. Det gør ikke noget for 2014 bragte bare andre og mindst lige så spændende ting med sig.

2014 blev et år med udfordringer både på jobbet og hjemme. Manglende tid og energi blev et væsentligt punkt for min kreativitet.

2014 har haft masser glæder og gode oplevelser med. Den store blev konfirmeret, ferier,campingture og hyggedage med familien. Nye bekendskaber og mødet med andre kreative mennesker har beriget 2014.

Det er blevet til 23 færdige kreative projekter.
Der er strikket 1320 g garn op, hæklet af 309 g garn og syet af 353 g stof.
Ikke meget, men nok for mig. Tror der er kommet mere ind på lageret end ud. Heldigvis spiser det ingen mad og det isolere godt.

Jeg har nogle næsten færdige projekter liggende. Uanset om de bliver færdige i dag eller i morgen kommer de med som 2015 projekter.



Godt nytår til jer alle. Håber I får en god aften.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry