søndag den 31. marts 2013

Glædelig påske

Glædelig påske til jer alle.

Vi slapper af. Der bliver ikke lavet meget - heller kreativt.

Fra i mandags til og med onsdag var pigerne på besøg hos min bror og svigerinde.

Nu jeg ikke skulle skynde mig hjem fra arbejde kunne jeg jo lige shoppe lidt.


Skidt billed. Jeg fik købt en omgangstæller til at sætte på en finger, et nyt hæfte og en ny hæklenål.



Det blev også til dette hæklekit. Det skal blive til en taske


Idag har vi været ude. Vi har været til en skøn koncert med ham her: (Rasmus Seebach)



En børnevenlig koncert. En rigtig god oplevelse for os alle. Pigerne især. Den lille havde aldrig før været til koncert. Hun var lidt overrasket over lydniveauet. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry