mandag den 4. februar 2013

Alt om håndarbejde messe i Rødovre

I lørdags var jeg til messe i Rødovre.

Der var godt nok mange mennesker. Jeg havde på forhånd planlagt hvad jeg gerne ville have.

Jeg kom bare hjem med noget helt andet. For jeg kunne ikke finde det jeg gerne ville have til den pris jeg ville betale.

I stedet kom jeg hjem med:
Hækleopskrifter på et par tasker. Med til opskrifterne hørte også knyttegarn til at hækle i. Garnet har pigerne stjålet, da jeg har besluttet at hækle i bomuldsgarn.

Grønt garn og opskrift til Topstykke fra Geilsk

Blåt garn og opskrift til Rundstykke fra Geilsk


Rent egoist køb, men jeg trænger til at lave noget til mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry