mandag den 23. juli 2012

Sommer strik aktivitet

Den sommer strik aktivitet jeg havde meldt mig til er afgået ved døden.

Første indlæg kom på bloggen. Andet indlæg kom på facebook. Mens jeg har holdt ferie har Markno så besluttet at nedlægge strik alongen. Nu skal man så købe opskriften som kun fås i størrelse 2-4 år.

Jeg skal ikke købe nogen opskrift. For det første passer størrelsen slet ikke. Jeg ville lave en voksen udgave. For det andet er jeg sur over man stopper noget man har sat i værk. Hendes agument er for få tilbage meldinger.

Jeg er bare sur og ærgelig over den er stoppet. Jeg deltager ikke i noget en anden gang som hun sætter igang.

Det jeg har lavet bliver pillet op. Garnet var fra lageret og kan da heldigvis bruges til noget andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry